Klantenservice


Nee, wij verkopen onze producten uitsluitend online. Wel kan u een bestelling bij ons afhalen op het depot in Hengelo (ov).
Producten kun je eenvoudig in je winkelwagen plaatsen door op de oranje knop met "toevoegen" erop te klikken op de product pagina.
Nadat het artikel is toegevoegd in je winkelmandje kun je ervoor kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelmandje te gaan.
Klik vervolgens in je winkelwagen op "ga door naar afrekenen" en volg de stappen op het scherm.
Op de product pagina staat of een artikel in voorraad is of niet. Wanneer hier staat "op voorraad" kan je het product gewoon bestellen.
Staat hier "niet op voorraad"dan kunnen we dit product niet leveren. Als u wilt weten wanneer een product weer op voorraad is dan kunt u ons een mail schrijven. Klik hier voor onze email.


Naturaplaza heeft een SKAL certificering zodat jij zeker weet dat alle producten die wij biologisch noemen, ook echt biologisch zijn.
Klik hier voor ons FSSC-22000 en het SKAL biologisch certificaat.
Alle producten die op onze website als BIO aangeduid worden zijn gecertificeerd en staan onder de controle van SKAL. Staat er geen BIO bij? dan is dit product niet biologisch.
Klik hier om ons meest recente certificaat te downloaden.
In de backoffice van SKAL kunnen wij u als klant vrijschakelen om altijd toegang te hebben tot het meest recente certificaat. Laat ons via de mail even weten indien u hiervan gebruik wilt maken.
Op de product pagina kan je bij de omschrijving informatie vinden, meestal is er ook een specificatie te downloaden onder het kopje: "kenmerken"
In onze blog posten wij recepten, product informatie en meer! klik hier om naar de blog te gaan
Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen".
Heb je nog geen account? klik hier om een account aan te maken

Controleer eerst de track en trace code die je hebt ontvangen in je mailbox, staat hier dat het pakket wel bezorgd is maar je hebt niks ontvangen? Neem dan contact met ons op
Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over retouren.
Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je op werkdagen vóór 11:00 uur besteld? Dan kan je dezelfde dag nog je pakketje verwachten.
Helaas is het op het moment zeer druk bij onze vervoerders. Hierdoor kan het voorkomen dat je wat langer op je bestelling moet wachten dan je van ons gewend bent.
klik hier voor meer informatie over verzenden en bezorgen
Bestellingen boven de € 50,- worden gratis thuis bezorgd.
Voor bestellingen onder de € 50,- worden verzendkosten in rekening gebracht.
De vervoerder geeft elk pakket een eigen code. Met deze code kan jij zien waar het pakket is en wanneer deze bezorgt wordt. de Track & Trace code kan je vinden in je mailbox.
Heb je vandaag een bestelling gedaan maar nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan vragen wij je om nog even geduld te hebben en later je mailbox nog een keer te controleren. Meer informatie over verzending en bezorgen kan je hier vinden
Wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten, sturen we de track & trace code naar je e-mail. Met deze code kun je precies zien waar je bestelling zich bevind. Wij streven ernaar om je bestelling dezelfde dag te leveren mits je vóór 11:00 uur hebt besteld en de volgende dag als je voor 23:59 uur hebt besteld.
Heb je nog geen track & trace code ontvangen? Dan vragen we je nog even geduld te hebben en later weer te kijken.

Op Naturaplaza kan je betalen met verschillende betaalmethodes waaronder:
- Ideal
- Paypal
- Creditcard
- Klarna

Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over retouren.
Binnen 14 dagen kan je een pakket terug sturen zonder geldige reden. Is het bestelde product kapot of beschadigd dan kan je deze natuurlijk ook retour sturen. Klik hier voor meer informatie over retouren

Kijk eerst of uw vraag tussen de frequently asked questions (FAQ) staat.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen".
Heb je nog geen account? klik hier om een account aan te maken