Klantenservice

 

FAQ_Login_1.png
Account
Hoe moet ik mijn wachtwoord wijzigen?
U wilt uw wachtwoord vernieuwen maar het lukt niet? Volg onze simpele en duidelijke handleiding...
Alles tonen
Bestellen.png
Bestellen
Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij verkopen onze producten uitsluitend online. Wel kan u een bestelling bij ons afhalen op het depot in Hengelo (ov).

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Producten kun je eenvoudig in je winkelwagen plaatsen door op de oranje knop met "toevoegen" erop te klikken op de product pagina. 

Nadat het artikel is toegevoegd in je winkelmandje kun je ervoor kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelmandje te gaan.

Klik vervolgens in je winkelwagen op "ga door naar afrekenen" en volg de stappen op het scherm.

Is het product dat ik wil bestellen nog op voorraad?

Op de product pagina staat of een artikel in voorraad is of niet. Wanneer hier staat "op voorraad" kan je het product gewoon bestellen.

Staat hier "niet op voorraad"dan kunnen we dit product niet leveren. Als u wilt weten wanneer een product weer op voorraad is dan kunt u ons een mail schrijven. Klik hier voor onze email.

 

Waarom kan ik geen product toevoegen aan mijn winkelwagen?
Selecteer eerst een hoeveelheid. Lees hier meer...
Alles tonen
zakelijk_4.png
Zakelijk
Als zakelijke klant bestellen?
Voor zakelijke aanvragen werken wij samen met Vehgroshop.VehGro B.V. is importeur en groothandel van biologische ingrediënten. Op hun online marktplaats, vindt u hetzelfde uitgebreide aanbod van natuurvoeding als hier op Naturaplaza, maar dan ook...
Alles tonen
info_2.png
Product
Waar vind ik de certificaten van Naturaplaza?

Naturaplaza heeft een SKAL certificering zodat jij zeker weet dat alle producten die wij biologisch noemen, ook echt biologisch zijn. 

Klik hier voor ons FSSC-22000 en het SKAL biologisch certificaat.

Zijn alle producten biologisch?

Alle producten die op onze website als BIO aangeduid worden zijn gecertificeerd en staan onder de controle van SKAL. Staat er geen BIO bij? dan is dit product niet biologisch.

Klik hier om ons meest recente certificaat te downloaden.

In de backoffice van SKAL kunnen wij u als klant vrijschakelen om altijd toegang te hebben tot het meest recente certificaat. Laat ons via de mail even weten indien u hiervan gebruik wilt maken.

Waar vind ik meer product informatie?

Op de product pagina kan je bij de omschrijving informatie vinden, meestal is er ook een specificatie te downloaden onder het kopje: "kenmerken" 

In onze blog posten wij recepten, product informatie en meer! klik hier om naar de blog te gaan

Hoe kan ik product vragen stellen?

Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen". 

Heb je nog geen account? klik hier om een account aan te maken

Waar vind ik de specificatie van een ingrediënt?
Op de product pagina kan je voor de meeste ingrediënten een specificatie downloaden onder het tabblad: "kenmerken".
Wat is het land van herkomst van dit product?
Het land van herkomst van een product staat op het productspecificatieblad. U kunt het vinden onder het tabblad "Kenmerken" en selecteer vervolgens "Specsheet"   Als het land van herkomst niet op dit blad vermeld is, of als er meer dan één land...
Wat is het verschil tussen bloem en meel?

Meel en bloem worden allebei gemaakt van gemalen graansoorten.

Meel

Voor meel wordt de hele korrel van het graan gemalen, waardoor er een (volkoren)meel ontstaat. Meel heeft vanwege de stukjes graankorrels een grove structuur, het is daardoor geschikter voor het bakken van brood of pannenkoeken.

Bloem

Bloem is een fijnere versie van meel. Om bloem te krijgen worden de granen vermalen en vervolgens worden de schilletjes, zemelen en kiemen eruit gezeefd. Door de fijne structuur van bloem is bloem geschikt voor het bakken van koekjes of cakes. Wil je iets bakken met de meeste voedingsstoffen? Ga dan voor een volkorenmeel in plaats van bloem.

Alles tonen
Truck_final.png
Verzending & Bezorgen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?

Controleer eerst de track en trace code die je hebt ontvangen in je mailbox, staat hier dat het pakket wel bezorgd is maar je hebt niks ontvangen? Neem dan contact met ons op

Mijn pakket is beschadigd bezorgd, Wat nu?

Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over retouren. 

Wat is de verwachte levertijd?

Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je op werkdagen vóór 11:00 uur besteld? Dan kan je dezelfde dag nog je pakketje verwachten.

Helaas is het op het moment zeer druk bij onze vervoerders. Hierdoor kan het voorkomen dat je wat langer op je bestelling moet wachten dan je van ons gewend bent.

klik hier voor meer informatie over verzenden en bezorgen

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Bestellingen boven de € 50,- worden gratis thuis bezorgd.

Voor bestellingen onder de € 50,- worden verzendkosten in rekening gebracht.

Wat is een Track & Trace code?

De vervoerder geeft elk pakket een eigen code. Met deze code kan jij zien waar het pakket is en wanneer deze bezorgt wordt. de Track & Trace code kan je vinden in je mailbox.

Heb je vandaag een bestelling gedaan maar nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan vragen wij je om nog even geduld te hebben en later je mailbox nog een keer te controleren. Meer informatie over verzending en bezorgen kan je hier vinden

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten, sturen we de track & trace code naar je e-mail. Met deze code kun je precies zien waar je bestelling zich bevind. Wij streven ernaar om je bestelling dezelfde dag te leveren mits je vóór 11:00 uur hebt besteld en de volgende dag als je voor 23:59 uur hebt besteld.

Heb je nog geen track & trace code ontvangen? Dan vragen we je nog even geduld te hebben en later weer te kijken.

Alles tonen
Payment.png
Betalen
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Op Naturaplaza kan je betalen met verschillende betaalmethodes waaronder:

  • Ideal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Klarna 

Klik hier voor alle betaalmethodes

Alles tonen
retour2.0.png
Retouren
Mijn pakket is beschadigd bezorgd, Wat nu?

Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over retouren. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Binnen 14 dagen kan je een pakket terug sturen zonder geldige reden. Is het bestelde product kapot of beschadigd dan kan je deze natuurlijk ook retour sturen. Klik hier voor meer informatie over retouren

Alles tonen
phone.png
Contact
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Kijk eerst of uw vraag tussen de frequently asked questions (FAQ) staat.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik product vragen stellen?

Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen". 

Heb je nog geen account? klik hier om een account aan te maken

Alles tonen

 

Copyright © 2022 Naturaplaza. Alle rechten voorbehouden.