Verzending & Bezorgen

Heb je een vraag over de levering van je bestelling? We hebben de meest voorkomende vragen alvast voor je op een rijtje gezet! Kom je er niet uit? Wij zijn van 08.30 tot 17.00 bereikbaar om je te helpen!

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Controleer eerst de track en trace code die je hebt ontvangen in je mailbox, staat hier dat het pakket wel bezorgd is maar je hebt niks ontvangen? Neem dan contact met ons op
Mijn pakket is beschadigd bezorgd, Wat nu?
Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over ...
Wat is de verwachte levertijd?
Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je op werkdagen vóór 11:00 uur besteld? Dan kan je dezelfde dag nog je pakketje verwachten. Helaas is het op het moment zeer druk bij onze vervoerders. Hierdoor ...
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Bestellingen boven de € 50,- worden gratis thuis bezorgd. Voor bestellingen onder de € 50,- worden verzendkosten in rekening gebracht.
Wat is een Track & Trace code?
De vervoerder geeft elk pakket een eigen code. Met deze code kan jij zien waar het pakket is en wanneer deze bezorgt wordt. de Track & Trace code kan je vinden in je mailbox. Heb je vandaag een bestelling gedaan maar nog geen Track & Trace code...
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten, sturen we de track & trace code naar je e-mail. Met deze code kun je precies zien waar je bestelling zich bevind. Wij streven ernaar om je bestelling dezelfde dag te leveren mits je vóór 11:00 uur...
Niet gevonden wat u zocht?
Copyright © 2022 Naturaplaza. Alle rechten voorbehouden.